23 Şubat 2014 Pazar

Fırsatçı ~ Kitap Tanıtım, Yorum, Alıntılar



Kalbini sadece bir kez verebilirsin; ondan sonraki her şey ilk aşkının peşinden gelir.

Her fırsattan istifade etmesiyle bilinen sivri dilli Olivia Kaspen, akılsızca çekip gitmesine izin verdiği eski erkek arkadaşı Caleb Drake ile şans eseri karşılaşınca kendisini ilk aşkıyla ikinci bir şans isterken bulur. 
Caleb'ın hafızasını kaybettiğini öğrenen Olivia, onu geri kazanmak için ne kadar ileri gidebileceğine karar vermelidir. Ancak gerçek kimliğini ve kötü geçmişlerini gizli tutmaya çalışan Olivia'nın en büyük engeli Caleb'ın kurnaz yeni kız arkadaşı, Leah Smith'tir. Böylece bu iki hırslı kadın arasında kendilerini hatırlamayan bir adamı elde etmek için girdikleri vahşi bir mücadele başlar. Ama çok geçmeden Olivia, bir zamanlar kendisinin olanı almak için savaşırken yalanlarının sonuçlarıyla yüzleşmek zorunda kalır. 
Peki, aşk her şeyi affeder mi?


Sayfa Sayısı: 316Baskı Yılı: 2013Dili: TürkçeYayınevi: Aspendos Yayıncılık




Nasıl yorumlasam gerçekten ama gerçekten bilemedim. Sonunda aynen şöyleydim. "Hayır! Hayır! HAYIR! BÖYLE BİTEMEZ!" Ama oldu. Yani öyle bitti. Bir kitabı hem bu kadar sevip hemde sonundan bu kadar nefret edeceğimi hiç düşünmemiştim. -_- Ama kendisi bir seri. Umarım ilerleyen kitaplarda istediğim olur. Amin.

Hainnn! Yılaaaaaaann!! Pis kadınnn!!!

Tabi okumayanlar kime saydırdığımı bilemeyecekler. Ölene kadar Team Olivia diyorum ben.
Kitap merak uyandıran, eğlendiren ve benim için içimdeki kadını ortaya çıkarıp "Haydi bastır!" dedirten bir kitaptı. İki akşamda bitti. :D

Olivia'nın aralarda Caleb'e saydırması çok güzeldi ayrıca!! :D

Kızları hamile bırakan pis aşağılık..
Ehühühü. :D

Kesinlikle tavsiye edeceğim kitaplardan. Ben bayıldım. Gerçekten. Tarryn yazmış yani... *.* Buradan ona sevgilerimi iletiyorum. Kalpcik kalpcik kalpcikkk..


Okuması çok zevkli olduğundan benden 90 puan kaptı. *.*




Kitabın diğer kapağı. *.* İyi ki değişmiş bizimki olmuş bence. :D




Leah'yı beyaz gelinlik içinde düşünmek bende gülme isteği uyandırıyordu. Sürtük iç çamaşırları ve striptizci direği ona daha çok yakışıyordu.


"Neden seninle konuşuyordu?"
..
"Hayran klübüne yeni üyeler arıyormuş. Senin ismini verdim, Cam."


"Caleb Drake kızlara gitmez. Kızlar Caleb Drake'e gider. O locasından çıkıp seninle konuştu, sen ise onu geri çevirdin!"


"Olivia?"
"Ne var?" diye tersledim.
"Seni öpeceğim. Haberin olsun."
Kahkahası kütüphanede yankılandı. Ancak cesedimi çiğnersin.


"En sevdiğin kitap?" diye sordu.
"Madam Bovary."
Kıs kıs güldü.
"En sevdiğin uğraşın?"
"Bunalım."


"Yıldızlar gümüş görünümündeler," diye konuyu değiştirdim. "Belki sen de yakında en güzel anılarını hatırlarsın," dedim usulca. Omuzlarını silkti. "Ya da yenilerini yaratırım. Seninle başlayarak."


Cehenneme giden trende kendime en önden yerimi resmen ayırtmış bulunuyordum.
Çuf çuf!


"Bir kız böyle bir şey giyip de nasıl güzel görünebilir?" Burnumdan ufak bir makas aldı.
"Bir çuval bezi giysen de, çamurla kaplı olsan da güzel görünürsün sen."


"Beni seviyor musun?"
...
"Eve gittiğimde Kenya'daki çocuklardan birinin masraflarını üstleneceğim," dedim dizimi kaşıyarak. "Hani var ya şu Çocuklara Yardım Fonu reklamlarında?"
Caleb bana ters ters baktı.


"Bak, buraya senin yalancı, çıkarcı ve taş kalpli olduğun gerçeğini konuşmaya gelmedim."
Çok can acıtıcıydı...


Buraya nasıl geldim? Hayatımın son on yılı nereye gitti? Rüzgara kapılıp her yer uçan bir kağıt parçası gibi hissediyordum. Bir çeşit kazanandım, hayatta kalmıştım. Çünkü içimdeki canavarla savaşmış ve kazanmıştım. Ama bu yolda neler kaybetmiştim?


2 yorum:

  1. Bu kitabı beğenmeyen yok galiba. :) Kimin yorumuna baksam herkes tavsiye ediyor ya da bayıldığını söylüyor. :D

    Bi eksik kalan benim. Benimde en kısa zamanda okumam lazım bu kitabı. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten eğlenceli bir kitap ama, en kısa zamanda oku derim. ^^

      Sil