14 Temmuz 2017 Cuma

Bir Hafta Sonu, İki Film; Spiderman Homecoming, Mummy *

Aradan tam olarak bir hafta geçti ve ben yeni yazmaya başlayabildim. Yazamıyorum, yazamıyorum, yazamıyoruuuuummm. Evdeki defterlerime de aylardır yazamıyorum. Bomboş bir kafa var omuzlarımın üstünde. *-* Neyse. Konuya döneyim.

Geçen hafta, izlemek istediğim iki film vizyona girdi. Bir Marvel'cı olarak, Spiderman ve... Baby Driver. Uzun zamandır sinemaya da gitmediğimden, hem cumartesi gittik, hemde dedik, fazla eğlence göz çıkarmaz, pazar gittik. (Neden sürekli parasız kalıyordu sorunsalı sdfghjkl)
Ama arkadaşımla gittiğim için yazı tura çekerek girdik filmlere. Bir benim istediğim, bir de onun istediği oldu. 



Cumartesi günü Spiderman günüydü.



Spiderman'in ilk serisini (Tobey Maguire'li olanı) defalarca izlemişliğim var. Ama en sevdiğim bu film oldu, yalan yok. Hani Tobey'in yeri ayrı olacak, o başka, zaten Kristen gibi Mary Jane'i ölseler bulamazlar. Amma ve lakin..
Yine de en sevdiğim film kesinlikle bu, şimdilik. Çünkü seriyi yeni başrolümüzle devam ettirirlerse çok daha güzel filmler çıkacak belli. Bu filmin olayı büyük değildi aslında fakat kafamdaki Spiderman ve filmdeki fazlasıyla uyuşuyordu. Çünkü ben Spiderman'in çizgi filmini izlemeyi çok severdim. The Amazing Spiderman olanı. Çizgi romanları okumadım ama bildiğim kadarıyla çizgi filmdeki karakterle uyuşuyorlar. 
Benim için Spiderman, ukala ama aynı zamanda ezik, tatlı ve daha 'toy'. Bu filmde yaşı 15 bu arada... Ve ben eğlendim.

Size filmi anlatmayacağım fakat filmle ilgili tek söyleyebileceğim eğer Zendaya'yı Mary Jane yaparlarsa, büyük ayıp olur. Bir yerden düzeltip bir yerden bozmazlar inşallah. 

Filmi izleyin, Marvel severler.  Önden fragman, buyrun;




İkinci filme gelelim, Mumya.. Çocukluğum Mumya'yla ve Akrep Kral'la geçti, ikisini de çoook severim. Televizyonda çıksalar, yine soluksuz izlerim. Mumya, Mumya Geri Dönüyor, Ejder İmparatorunun Mezarı... Hepsi benim için ayrı ayrı güzeller.                                                           Şimdi. Bu filmi yermeye nereden başlasam...Filmi izledikten sonra öğrendim, yeni bir evren geliyormuş. Marvel ve DC misali hani. Adı da Dark Universe'müş. Bir sürü çok ünlü oyuncunun katılacağı bir evren olacakmış falan falan. İyi de. Siz istediğiniz kadar mükemmel oyuncular kullanın, filminiz kötü olduktan sonra, neye yarar... Dark Universe'ün ilk filmi, bu film, yani Mumya. Bir evren oturtmaya çabalanmış iki şeyle;                         Bir: Bizim 1999 yapımı Mumya'mız                                 İki: Dr Jekyll and Mr Hyde                                             Doktor Jekyll'ı illaki duymuşsunuzdur, Robert Louis Stevenson'ın kitabı, bir adet filmi var, bir dizisi başlamıştı fakat sonrasında tutmayınca kaldırmışlardı, ki ben çok sevmiştim. Sen git, Mumya'ya Doktor Jekyll'ı ekle, birbirine güzelce harmanlamaya çalış ama bulamaç et, film bundan ibaret. Filmi izlerken Jekyll'ın ikinci sahnesinde soyadını öğreniyoruz. Dedim Jeykll, ene. Hani çağrıştırdı ama, enjektör kullanana kadar adamın Henry Jekyll olduğunu tahmin etmedim, baktım adam enjektörle kendine bir şeyler yapıyor, benim alnım kırıştı. Yok dedim yapmamışlardır, bir baktım, Hyde... Oha dedim, şok edici bir mutluluk içeren oha değil, olum siz iyi misiniz manasında bir oha.

Sinemada film izlerken konuşmaktan, konuşulmasından, telefonla uğraşılmasından nefret ederim. Vakti zamanında bir adama salonda bu sebeple "Sessiz olur musunuz?!" diye bağırmışlığım ve yanımdaki arkadaşımı şok etmişliğim var. Ama, düşünün, böyle bir insan olarak, filmi arkadaşımla yorum yapa yapa, güle güle izledim. Küçük komik kısımlara güldüm, filmi genel olarak sevemediğimden kendimi çok veremedim. Zaten tüm salon bizim gibiydi, sol arka tarafta bir abi gayet büyük kahkahalar atıyordu falan, kendimi verseydim cinnet geçirebilirdim. 
İyi ki herkes kendi halindeydi. 

Bir de, gerçekten uçak sahnesi filmin en, en iyi sahnesiydi. Zaten film o tür bir güzellikle ilerlese buraya bunları değil övgülerimi yazıyor olurdum.

Film tam bir fiyasko olsa da arkadaşımla eğlendiğim kesin, ama bu yeni kurulan evrenin filmleri bu şekilde giderse, ikinci filmden sonra kesinlikle sinemaya para falan veremem.

Siz yine de bir şans vermek isterseniz, bir şey diyemem tabi, fragmanını önden bir izleyin, beğenirseniz çerez niyetine izlersiniz.



Kendinize iyi bakın, izlediyseniz yorum yazmayı unutmayın, siz ne düşünüyorsunuz? 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder